Weekend met mijn vent - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu Weekend met mijn vent - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu

Weekend met mijn vent

Door: Hansje

Blijf op de hoogte en volg

11 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Samen op Schiphol, een laatste dikke knuffel, traantjes schieten in mijn ogen. Na 6 weken zie ik hem staat, een lange hal houdt ons op afstand. We lopen elkaar tegemoed, ik weet niet waar ik kijken moet. Zo verlegen ben ik in tijden niet geweest. We geven elkaar een vluchtige kus en beginnen direct over koetjes en kalfjes. Wat een bullshit, die romantische films waar iedereen elkaar de armen in vliegt en de man al zoendend de vrouw op tilt en samen een rondje draaid. Wij durfde elkaar niet eens aan te kijken.
Een uur later al lopend door het winkelcentrum, pakt robin mijn hand. "Lieverd, mag ik een kus?", ik kijk naar de grond en geef hem met rode wangetjes een kus. Hij pakt mijn gezicht met zijn handen vast, we kijken elkaar recht aan. Een dikke kus, vervolgt door een intieme zoen, laat ons vergeten dat wij midden in een druk winkelcentrum staan. Eindelijk tijd samen!

Aangekomen bij het hotel valt mijn mond open. Tv! Een groot bed! Koelkast! Grote luxe douche! Wauw de hotelkamer was prachtig.

En de rest van de details, blijft tussen die vier muren, hihi.

Het was een super weekend. Tijdens het uit eten, hebben we gekletstover ons en waar wij staan. We beseffen samen dat we veel hebben mee gemaakt en dat we het niet dankbaar zijn, of er trots op zijn, maar dat het wel zegt hoe sterk we samen zijn!!
Je weet pas wat je hebt, als het er niet meer is. Deze afstand heeft ons goed gedaan, wat zullen we genieten van elkaar en van alles wat we samen hebben als ik terug ben over 4 weken! Wij houden van elkaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 5252

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: