Bezoek, broertje en moeder - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu Bezoek, broertje en moeder - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu

Bezoek, broertje en moeder

Door: Hansje

Blijf op de hoogte en volg

02 Juni 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Het is al 1 uur, oef ik zie ieder uur op de klok voorbij komen. Wel een beetje gek, aangezien ik minder zenuwachtig leek dan gedacht. Met zes uur slaap, vertrek ik samen met 1 van de andere meiden richting het station, waar we elkaar zouden ontmoeten. Ik liep ze tegemoed, het duurde even voor ik door had dat ze er al stonden. Met een big smile gaf ik ze een kus en knuffel. Bij het station heb je een prachtig groot winkelcentrum. Karlijn, mijn huisgenoot, was zo onwijs lief om de koffer mee terug te willen nemen.
Ik keek soms verontwaardigd naar mijn moeder en broertje, al 5 weken zit je hier zonder mensen die je goed kent. En ineens beloop je het pad, met twee mensen die je hele leven bij je zijn geweest. Ik krijg een warm gevoel van binnen. Dit weekend wordt hartstikke leuk!!
Terug naar het verblijf, heb ik mijn slaapspullen naar hun kamer verhuist. Er stonden drie bedden dit kwam dus super goed uit!
We zijn die avond lang uit op de banken gaan liggen in de woonkamer en hebben een filmpje gekeken. De volgende ochtend zijn we optijd uit bed gegaan om een dagje naar tropical butterfly and wildpark te gaan. Prachtige vlindertuin, omringt door hokken met allerlij dieren!
De avond zijn we uit geweest bij de pubs. Lekker even een drankje gedaan met zijn drie en gezellig bij gekletst.
De laatste bus terug en vlug ons bedje in. De volgende ochtend weer broeg ons bedje uit, wat een heerlijk gevoel om je moeder en broertje sochtends bij je te hebben. Gewoon het idee dat ze zo dicht bij je zijn, fijnheid. De volgende ochtend met de bus naar Roche Abbey, de bus stopte een half uur lopen vanaf daar. We hebben de weg gevraagd en zijn uiteindelijk door een smal padje door het bos en het modder de wandeling afgelegd. Veel beesten, heerlijke geur en een prachtige omgeving. Aangekomen was het een prachtige monument. Het waren brokstukken van een oud abdei. De stilte met op de achtergrond een riviertje met een watervalletje, gaf ultieme rust. De zon scheen prachtig wat een genot. Terug zijn we langs de weg gelopen, de autos reden daar 80 of meer, echt absurd om naast te lopen.
Heerlijk gegeten in een restaurant daarna, zelfde als gisteren.
Thuis spelletje gedaan en lekker naar bed. Vandaag nog een rondje door het winkelcentrum gelopen en ze op de trein ernaast afgezet. Zwaaiend naar het raam, oef wat een vreemd gevoel in mijn buik. Het was een fantastisch weekend! Ben super gelukkig dat ze hierheen zijn geweest!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 129
Totaal aantal bezoekers 5255

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: