Eerste dag in Rotherham - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu Eerste dag in Rotherham - Reisverslag uit Rotherham, Verenigd Koninkrijk van Engelandstage - WaarBenJij.nu

Eerste dag in Rotherham

Door: Hansje

29 April 2014 | Verenigd Koninkrijk, Rotherham

Na een lange wandeling over Schiphol, het inhouden van traantjes bij het afscheid, ontzettend veel lachen en een uur misselijk in het vliegtuig, landen we op de grond van Groot Brittannië!! Het dubbele gevoel en de zorgen beginnen rustig plaats te maken voor plezier en geluk. Het besef dat dit de kans van mijn leven is en het een ontzettend waardevol avontuur gaat worden wordt steeds groter.
zuchtend met twee koffers het vliegveld van Manchester belopen, met de trein en daarna met de taxi, komen we aan bij ons verblijf. Eerst ontzettend enthousiast, om het feit dat we er dan ook daadwerkelijk zijn. Toch neemt een teleurstelling over de slaapkamers even toe in de emotie. We betalen 26 euro per dag en dan is de kamer gedeeld met twee, in een stapelbed en 1 kast zonder plakjes. Maar! Dat was snel vergeten toen we onze omgeving in Rotherham nader gingen leren kennen. Prachtig hier, de mensen zijn zo enorm vriendelijk! En gek genoeg nemen wij dat binnen de groep al snel over. Voelt ontzettend goed!!

• 30 April 2014 - 11:22

Els Duinmeijer:

Spannend Hansje. Hoop dat je er vooral van ga genieten.
    Heel veel plezier daar. Xx els