Nog 12 dagen - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Engelandstage - WaarBenJij.nu Nog 12 dagen - Reisverslag uit Beverwijk, Nederland van Engelandstage - WaarBenJij.nu

Nog 12 dagen

Door: Hansje

Blijf op de hoogte en volg

16 April 2014 | Nederland, Beverwijk

Nog 12 dagen, dan zal ik met volle kracht van de grond los komen. Omvervolgens op de grond van Engeland weer te landen. Hier begint mijn avontuur, 10 weken ga ik hier stage lopen. 4 dagen in het speciaal onderwijs/medisch kinderdagverblijf.
Spannend is het zeker, maar op dit moment slik ik nog even de brok in mi keel weg en geniet ik nog van mijn volle enthousiasme van mijn stage het afgelopen jaar. Wat heb ik mezelf hier ontzettend postief kunnen ontwikkelen. Deze ervaring zal ik niet vergeten.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Beverwijk

Actief sinds 16 April 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 5249

Voorgaande reizen:

16 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: